28 Mayıs 2020 Perşembe

Zincir Eylemi ve Zaman

29 Mayıs 2020 Zincir Eylemi

Şu sıralar bir şeyleri düzenli olarak yapmanın ne kadar faydalı olduğu
bilgisini alıyor ve bunu pratiğe, uygulamaya çalışıyorum.


Barış Özcan 'ın dediği gibi "Zinciri kırma !" .
Bu eylem-ilke-prensib işte her ne ise, alışkanlık yaratmak için bire bir yöntem..

Aylardır yaptığım şeyler var,
Yeni başladığım ve hatta abu akşam başladığım eylemler var.

İstediğimiz herhangi bir hedefe ulaşmanın aslında hiçte o kadar
zor olmadığını anlamaya başladım.

Mesela bu satırları yazmamdaki düşüncemde bu konudaki zinciri başlatma 
eylemi aslında ve bunun gibi satırları hergün yazıcam.

Die yazmışım, benim yazı defterinin arasında duran bir kağıda 20 Nisan 2019 tarihinde.
Bir yıldan fazla olmuş, evet o zincir kırıldı, şu sıralar tekrar devam ettirmeye çalışıyorum.
Bakalım artık..

Ama şu kesin ki zaman çok hızlı kayıp gidiyor, avuçlarımızdan..
Sakın zamanım yok demeyin..
Bende derdim ve bıraktım kısa bir süre önce, aslında kimsenin zamanı yok.
Herşey öncelik sırasıyla ilgili..

Kendiniz kandırmaya çalışmayın, pişman olacağınız şeyler yapmayın..
En değerli ve yerine koyamayacağınız şu zamanı iyi değerlendirin..

Küllü Men Aleyha Fan..

#myknotlar #zincireylemi #muhammedyener


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder